tiistai 6. maaliskuuta 2012

Ystävät rakkaat, jälleen on tullut aika uuden kirjoituksen...

joo... ei mulla oikeestaan muuta kun että mä oon ollu taas yllättäen kipeenä. Tällä kertaa en tiedä minkä ihmeen takia ja että mikä mua vaivaa, mutta onneks ei mitään sen vakavampaa kun 40 asteen kuume ja meilkein umpeen turvonnu kurkku 3 päivän ajan. No nyt oon jo vähän selviytymässä tästä ja onneks sentään... pääkisat (NCAA) kun koluttelee jo ovella. Lähtö sinne olis siis ens viikon tiistaina ja ootan kyllä innolla, että mitä siitä tulee!!! Kunto tuntuu hyvältä mun virustautia lukuunottamatta, joten en oo yhtään huolissaan, etteikö me meijän viesti joukkueen kanssa vedettäis hyvin. Yks pikku huolen aihe tosin on, koska meijän ykkös uimari Amanda meni viikonloppuna telomaan kätensä ja joutu tänään leikkaukseen sen kanssa niin on meillä jo näin alkuun vähän kiinni kuromista (tässä vielä linkki pieneen uutiseen siitä: http://www.swimmingworldmagazine.com/lane9/news/College/29882.asp?q=LSU's-Amanda-Kendall-Out-of-NCAAs), mutta jos kaikki meijän naikkoset pysyy vahvana ja pystyy vähän venymään niin en epäile yhtään etteikö me pystyttäis samanlaiseen suoritukseen ilman meidän ykkös tykkiä. Eihän se kiva paikka tietenkään oo lähteä kisaamaan tälläsen takaiskun jälkeen, mutta mä ainakin sain tosta vaan lisä buustia siihen suuntaan, että nyt meillä muillakin on mahdollisuus loistaa ja näyttää, että meillä on muitakin lahjakkaita uimareita kun AK. No joo anyways, kisat pidetään siis AUBURNISSA ja palatakseni siihen miks mä ylipäätään kirjotin tänne niin mä oon siis nyt loppujen lopuks luonu itelleni twitter tilin ja kaikki innokkaat seuraajat tästä voitte nyt siis seurailla mun menemisiä ja sanomisia myös twitterissä:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti