tiistai 1. marraskuuta 2011

Pientä tekstin tynkään vähän pidemmän tauon jälkeen...

Noniin ajattelin, että välillä olis varmaan ihan hyvä kirjottaa tännekkin vähän kuulumisia! Eihän täälä mitään ihmeitä nyt pariin viikkoon oo tapahtunu, mutta eiköhän tästä nyt silti jonkunlainen teksti saada aikaan.
       Lähetään nyt liikkeelle vaikka uinnista. Oon saanu nyt tekniikan aika hyvin kohdalleen ja ajat altaassa alkaa olla sitä luokkaa, että kohta kehtaa jo kisaillakkin. Tulossa onkin onneks parin viikon päästä tän syyskauden pääkisa, elikkä tennessee invite. Luulen, että sielä mun ohjelmassa on ainakin 50 ja 100vu. Jos hyvin käy niin ehkä jopa 100ru tai toivottavasti ainakin viestissä 50ru. 
       Oon siis ihan nyt innostunu tosta rintauinnista ku oon oppinu vähän uimaan sitä... oon edenny mielestäni jo vähän niitä kuuluisia "rintauinnin alkeita" pidemmälle. Ollaan tehty hyviä otteen haku drillejä ja power towerin avulla oon saanu vähän lisää voimaa mun vetoon. Kun nyt aloin puhua tekniikasta, niin kerrotaan nyt samalla, että missä mennään vaparin osalta. Elikkä ollaan nyt keskitytty avaamaan mun vetoa ja se alkaa oikeestaan tuntua tosi hyvältä. Luulen, että kun saan vähän lisää kovia vetoja ja herkkyyttä kehiin, niin eiköhän tolla ainakin johonkin päästä! Oon nimittäin oppinu uimaan taas vähän isommin, eli oon melkein päässy eroon mun suppu tekniikasta (jos joku mun vanhoista valmentajista tai oikeestaan ihan kuka valmentajista vaan joka nyt mun uintia on yhtään seurannut lukee, niin ymmärtää varmaan mistä on kyse). Ja muistaakseni vuonna 2009 uin melko isosti / leveesti / suorinkäsin. Eli toivottavasti tässä nyt ollaan menossa hyvään suuntaan. Ainakin siltä musta nyt tuntuu. 
        Oon myös ilonen siitä, että oon saanu mun päänkin vähän parempaan kuntoon. Jossain vaiheessa mulla nimittäin oli sen kanssa pieniä ongelmia, ei niinkään motivaatio mutta lähinnä itseluottamuksen kanssa ja se jonkun verran häiritsi mun uintia, mutta ei enään. Tällä hetkellä mun olo on luottavainen ja uskon pystyväni hyviin suorituksiin myöhemmin kaudella. Toivottavasti vaan jossain vaiheessa pääsisin antaan myös näyttöjä tulevia olympialaisia ajatellen. Mulla on sellanen olo, että tänne jenkkeihin lähtö tuli just oikeeseen aikaan, koska enhän mä täälä oikeestaan mitään muuta tee kun treenaa... Koulu on tossa sivussa, mutta yks tunti päivässä ei ihan hirveitä verota. Päivät menee lähinnä treenien, päikkäreiden ja syömisen parissa! :D Eli tavallaan ihan samaan tyyliin kun leireillä.
            Aloin tossa toissapäivänä katella kalenteria ja laskeskella päiviä ja miettiä, että mitä kaikkea mun pitää tässä lähiaikoina tehä ja huomasin, että herran jestas mähän oon täälä enää KUUKAUDEN ennen kun tuun takas kotiin! Ja sitte pääsen viettään joulua mun maailman ihanimman ja parhaan perheen kans! :) Nii ja aww nään tietysti myös mun maailman parasta juoruämmä ystävää, Juulia, pitkästä aikaa. Ja mehän hienosti jo sovittiin, että kun  12 tai 13pvä tuun, niin palautellaan heti mieleen kaikki mitä ollaan totuttu tekeen samalla, kun ollaan juoruiltu... Eli käytännössä syöty hyvää ruokaa tai shoppailtu! 
        Ajattelin kirjottaa vähän koulustakin (äitille ja iskälle, ettette luule, että mä en käy koulua ollenkaan). Viime viikko meni oikeestaan aika kivasti, koska mun kaikki enkun tunnit oli peruttu ja ainoot tunnit mitä mulla oli, oli geologiaa! Eli kaks tuntia viime viikolla koulua oli harvinaisen raskasta! Toisaalta koko viikko meni lähinnä miettiessä, että mikskä sitä pukeutuis Halloweenina, joka täälä siis on hieman isompi juttu, kun suomessa. Alkuun mulla ei ollu mitään hajua mitä mä laittaisin päälleni ja sitte loppuviikosta, kun kyselin porukalta, niin kaikilla oli jo asu tiedossa, mulla taas ei edes torstaina ollu mitään hajua. No päädyttiin sitten yhen mun uinti kaverin kanssa hyvään ratkasuun, kun kummallakaan ei ollu mitään hyviä ideoita, eli oltiin Barbie ja Ken! Kaikki täälä oli sitä mieltä, että meijän ei edes pitäis miettiä mitään muita vaihtoehtoja vaan päätyä suoraan tohon, koska se oli kuulemma täydellinen!  Ja tässä vähän kuvamateriaalia siitä:D

Huomatkaa Andrewn kyltti "I'm with Barbie" jonka se laitto siks, että kun se istuu jossain yksin niin kaikki ymmärtää, että se  on Ken ei homo.
No joo tää nyt oli ehkä mun huonoin teksti ikinä, mutta lukuisien kirjotus kehotusten ahdistamana päädyin kuitenkin kirjottamaan jotain. No ens kerralla vähän parempi teksti ja ehkä jo vähän lyhyemmän ajan päästä. Ajattelin, että voisin taas viikonloppuna yrittää kirjottaa lisää. Onpahan ainakin sitte jotain sanottavaa, kun perjantaina meillä on taas skaba ja tällä kertaa Alabamaa vastaan. Eli toivottakaa onnea ja kuulumisiin, XOXO (koska katon tässä samalla telkkarista Gossip Girliä!)

4 kommenttia:

  1. on toi koulu siellä näemmä aika rankkaa...
    voin sanoo että tässä kohtaa kun toiset mid-termit lähestyy niin käy vähän kateeks.

    VastaaPoista
  2. Joo, ilmeisesti olisi pitänyt siis selittää kaikki vaan kylmän viileästi englanniksi...

    "Koulu on tossa sivussa, mutta yks tunti päivässä ei ihan hirveitä verota. Päivät menee lähinnä treenien, päikkäreiden ja syömisen parissa! :D Eli tavallaan ihan samaan tyyliin kun leireillä."

    Miten tuo eroaa sinun Märskyn ajoista?

    VastaaPoista
  3. <3 Noona haluu muuten sellasii popcorni mausteita sieltä. Ja voit meillekki tuoda niitä :D !!! (ku ne on nii halpoi siel) :) toi on kyl mielenkiintoisen oloinen tuo ken.. :|

    VastaaPoista
  4. haha joo uula mä luulen että sun koulus on vähän eri kun tää täälä... :D ja mun täytyy myöntää että mun ei käy kateeks!:D

    Ja Olli luulen että se olis voinu toimia, eli jos haluut opettaa vähän tyhmemmälle jotain niin vaihda kieltä. Eiköhän ala tapahtua. Ja erona märskyyn on se että sielä mä en käyny edes sillä yhellä tunnilla...

    ja sussu minkähän laisia mausteita se haluu tai siis mitä makuja?? onks sulla jotain toiveita? mä voin kyllä postittaakkin niitä koska en tiedä miten paljon mun laukussa on tilaa mausteille kun tuun takas... Ja mikä vika mun kenissä on ?? :D paitsi että se näyttää ehkä hieman naiselliselta...

    VastaaPoista