torstai 10. marraskuuta 2011

Bama viikolta Tennesseehen!

Noniin on taas se aika viikosta, että mulla on aikaa kirjotella jotain mitätöntä tänne blogin puolelle. Elikkä viime viikolla meillä oli täälä LSU:ssa sellanen yleisesti nimellä tunnettu Bama week. Nimi tulee siis siitä, että niin me uimarit kun jefut saatiin molemmat vastaamme University of Alabama. Ensin perjantaina me voitettiin Alabama tyttöjen osalta 175-125 ja poikien osalta 151-149. Mun osalta kisat meni ihan hyvin. Ilman herkistelyä tai mitään kevennystä uinti tuntu ihan hyvältä ja ajatkaan ei ollu ihan surkeita. Hyvää tossa uinnissa on se, että se alkaa pikkuhiljaa kokoajan tuntua paremmalta ja paremmalta eli loppukautta odotellessa ja sitä hetkeä, kun pääsee vähän herkisteleen näitä mun ylitsepääsemättömiä jumeja pois! Mutta niin myös meidän jefut voitti siis Alabaman ja peli oli ihan uskomatonta katottavaa, vaikka mä en niin tosta fudiksesta ookkaan vielä innostunu... Koko peli oli tosi tasanen ja ratkasut tapahtu ihan vasta loppuminuuteilla ja voitto tuli LSU:hun 9-6.
      Sitten mennäänkin tähän ja ens viikkoon... Alku viikko mulla on aikalailla menny vaan lepäillessä ja treenaillessa... koulussa on kyllä ollu aika paljon hommaa, mutta oon silti yrittäny keskittyä vähän palautumiseen.. Sain myös sunnuntaina itelleni uudet ravitsemusohjeet joita alotin noudattaan maanantaina! Tavotteena mulla on vähän pudottaa rasvaprosenttia, saada lisää lihasta ja vähän parantaa mun palautumista ja jaksamista! Ajattelin, että kun kerran reeni on hyvää ja muutenkin tuntuu, että elämä on mallillaan ni miks ei sitä sitten laittais kaikkia osa alueita kuntoon... Ja joo takasin tähän viikkoon ja ens viikkoon niin nyt loppuviikosta luulen, että altaan puolella me aletaan vähän keventää ens viikon kisoja varten. Kisat on siis Tennessee Invite, jossa aamun alkuerät uidaan pitkällä ja illan finaalit lyhyellä. Ootan ihan innolla tavallaan, että millasia pitkän radan aikoja sieltä tulee tälläsellä kahen päivän herkistelyllä/kevennyksellä. Luulen, että mun kisaohjelmassa on taas perinteiseen tyyliin ne 100vu ja 50vu, mutta muista lajeista  mulla ei nyt oo minkäänlaista hajua. Voi olla, että sieltä tulee 100ru tai jotain, mutta sen näkee sitten ens viikolla.
      Ajattelin tähän loppuun vielä linkittää videon siitä LSU vs Alabama pelistä tai parhaista hetkistä sen aikana ja sitte yhen loisto biisin jolla valmistaudun ens viikon kisoihin! ;) (Lotta tää biisi on erityisesti sulle, koska musavideosta löytyy mun hyvinkin toden näköset muuvit kokoontumisessa ja plus sanat "drop and gimme 50" tavallaan sopii enne finstaa, koska ensin toi "drop" sielä kokoontumisessa ja sitte "gimme 50" sielä altaan puolella )

Ei mulla nyt taas muuta, mutta nauttikaamme kaikki elämästä ja kirjottelen varmaan taas uudestaan kuulumisia noin viikon kuluttua kun palailen taas kotiin Tennesseestä!

XOXO,

Marre

4 kommenttia:

  1. Moi Marre,

    Nyt kuulostaa erittäin hyvältä tuo sinun urheilijaelämä. Sitähän sen tulisi olla hyvää treeniä, ravitsemus kohdallaan ja tarpeeksi palautumista. Uskon, että sulla on todella paljon vielä annettavaa uintiurheilulle.
    T. Eeva LrU

    VastaaPoista
  2. kiitos eeva ja mä tosiaan yritän nyt tehä kaikkeni tän uinnin eteen kun oon kerran tänne asti tullut sen takia!! :)

    VastaaPoista
  3. Sulla ei ole rasvaa mitä pudottaa. :) T. Ama

    VastaaPoista
  4. aina sieltä jotain löytyy !!! ;)

    VastaaPoista