torstai 1. syyskuuta 2011

Pieniä hankintoja

Heipä hei taas ja ajattelin tällä kertaa kertoa vähän mun uusimmista ostoksista. Kaikki mun läheiset ja ystävät varmaan tietää, että rakastan musiikin kuuntelemista kun oon kotona ja erityisesti jos on hyvät kaijuttimet ja laitteet ja erityisesti niin, että voi kuunnella musaa kovalla ja tuntee basson. Ensin kun tulin mulla oli niin orpo olo kun en voinu tehä tätä samallailla kun kotona, koska ei ollu mitään muuta kun läppärinkaijuttimet, mutta nyt oon siis ratkassu senkin ongelman! Ostin kotiteatterin! :D Mulla ei siis oo telkkaria, mutta noi kaijuttimet on loistavat! On kunnon bassot ja kaikki! Jeeiii! Nyt saan kuunnella musaa ihan niin paljon kun haluun ja ihan niin kovalla ku haluun, ihan koska haluun! Ainut huono puoli on se, että saatan suututtaa mun kämppikset... mulla kun on tunnetusti loistava musamaku ja nää ei varmaan kauheesti tykkää kuunnella suomalaista musaa, jota mun koneelta kuitenkin jokunen kappale löytyy. No anyways oon niin onnellinen, koska mun kauan ( 2viikkoa ) kaipaamat musankuunteluhetket on nyt täälä!
        Oon myös yrittäny kauheella vaivalla ettiä sopivan kokosia koristetyynyjä mun maailman hienoimpiin ja söpöimpiin muumityynyliinoihin, mutta missään ei oo ollu sopivan kokosia, koska täälä kaikki on niin erilaista. Sitte eilen käytiin illalla walmartissa ja kaikkien yllätykseks löysin itelleni tyynyt niihin! ja ne makso molemmat vaan joku 2e! Nyt mulla on kotoisat oltavat mun huoneessa kun on vähän muumia ja marimekkoa ja pöydällä oottaa vieläpä Fazerin siniset ja salmiakki pussit!

5 kommenttia:

  1. Hyvä Maippi, oot saanu tekstin värinki muutettua hieman helppolukuisemmaks!

    VastaaPoista
  2. tiedän tiedän!! edistystä alkaa tapahtua!

    VastaaPoista
  3. Kotiteatteri!!! chiiis! :DD menee samaan sarjaan ku 8 € karkkipussi ;D noei. Miss you muchos ja ihana lukee sun blogias <3 t. Matilda

    VastaaPoista
  4. Nii ja kalevalaa vai onks se viel eksyksissä?? :D Mä ostin Yki Nummen Lokki lampun olkkariin ! :) <3 LISÄÄ KUVII :(

    VastaaPoista
  5. no hyvä että tykkäät lukea! motivoi mua kirjottaan jos joku jaksaa lukea! ja sussu laitan kuvia kun vaan saan aikaseks otettua niitä ! :d oon ollu vähän laiska ton mun kameran kans mutta enköhän mä vielä inspiroidu jossain vaiheessa kuvaileen enemmän! ja koru on tallessa ja oon innokkaasti käytelly sitä :) ostin siihen sopivasti mätsäävän kaulakorunki ja kaikkee...

    VastaaPoista