torstai 15. syyskuuta 2011

Oon niin ilonen!

Olin kyllästyny jo ihan totaalisesti tohon vapari kelailuun/kakkoskynnys uimiseen, että olis varmaan kohta pää alkanu hajota tai muuta ikävää tapahtua, mutta sitte tänään sain sitä mitä olin niin toivonu eli uitiin kaikkea muuta paitsi vaparia! Kuten kaikki tätä lukevat (tai ainakin suurin osa) varmaan tietää niin mähän oon aina ihan liekeissä jos pitää uida kelaus/kynnys vaparia, niin tänään pääsin sitte uimaan sekaria. Oon yleinsä ollu treeneissä viimesten joukossa ja tänään itseasiassa olin ekana mun radalla ja ylpeä siitä. Ajattelin, että laitan tähän treeninkin, niin ne joita kiinostaa tietää mitä vedettiin:

AV

2x50 pot @1.10
100 ui @1.40
2x50 pot/scull @1
2x100 ui @1.30
2x50 pot/drill @50
3x100 ui @1.20

PÄÄSARJA

4x50 kv lätt + pullis nilkkojen välissä kiristäen 1-4 @ 1
100 su delf @2
200 sku paras mahd. ka (n. III) @3.30
100pu räp @ 2

3x50 kv lätt + pullis nilkkojen välissä kiristäen 1-3 @ 1
2x50 su delf päädystä 15m sukellus @1
2x200 sku paras mahd. ka (n. III) @3.20
2x75 pu @1.30

2x50 ui @50
4x25 sukeltaen @40
3x200 sku paras mahd. ka (n. III) @3.10
4x50 pu räp. @50

300 ui

RINNAN TEKNIIKKA n 45 min

... että sellasta tänään. Toi treeni oli musta kyllä oikeestaan tosi kiva ja olin jopa yllättävän hyvä! Tossa kun oli noi kolme 200 sku niin paras sku oli viimenen ja se oli 2.47... ja uidaan siis pitkällä. Että yllättävän hyvin multa. Ja nii ja eilen vedettiin myös ehkä mun ekat kovat finstat SM jälkeen ja olin yllättävän hyvä myös niissä! vedin parhaat vu 28.4 ja ru 36.7... mutta nyt meen kerrankin aikasin nukkumaan, koska aamulla taas kaikkien odottama CIRCUIT! Toisaalta enään on vaan 5 circuittia jäljellä, joten pitää ottaa kaikki ilo irti näistä viimesistä! Ja oon ihan innoissani, koska ensviikolla aletaan treenaamaan meijän pienryhmissä, eli siis sprintterit, kemat ja matkurit.
               Aivan joo ja vielä sen verran, että saatiin meijän ekat treeni uikkarit tossa eilen ja se on musta ihan törkeen kiva! En löytäny netistä mitään hyvää kuvaa, mutta se on luonnossa vielä paljon kivempi.
Parasta siinä on se, että se on käännettävä ja toinen puoli on ihan kirkkaan pinkki!!! Iiii ja Juuli ymmärtää taas...

2 kommenttia:

  1. Great, räpylää vaan sulavaan liikkeeseen .... hyvä Marre!

    VastaaPoista
  2. haha kiitos joppe :D ja kyllä kyllä

    VastaaPoista