perjantai 23. syyskuuta 2011

Kolmen treenin perjantai...

... elikkä siis huomenna on perjantai ja niinkin raskaan viikon jälkeen, kun tää nyt on ollu, ni huominen on vielä sellanen pikku bonus päivä. Ensin aamulla meillä on juoksuviestejä klo 6.45 joka kestää varmaan sellasen tunnin. Sielä on erilaisia ja eri pitusia viestejä tarjolla ja sekään tuskin tulee olemaan helppoa. No sitte koulupäivän jälkeen kolmen aikoihin on normi treenin sijaan meijän tavallaan ekat kisat. Meijän team on jaettu kahtia violettiin ja kultaseen tiimiin ( LSU tigers:ien värit ) ja kisataan niin henk koht lajeissa kun viesteissäkin toisiamme vastaan... Mun lajeina on 50vu ja ru ja 100vu 2 kertaa, ensin viestissä ja sitte henk koht. No ei tää hupi vielä tähän lopu, koska illalla, kun muut opiskelijat lähtee rilluttelemaan tai menee nukkumaan, niin meillä vasta riemu repeää MIDNIGHT CIRCUITIN parissa! Eli siis sama circuit mikä on yleensä aamusin 5.45 onkin nyt päivän päätteeks 22.30-00.00. Ja ettei tää olis kenellekkään liian helppoa, niin lauantain treeni on klo 10 am, että kaikki saa varmasti tarpeeks unta ja pääsee hyppäämään levänneenä altaaseen.

       
          Vaikka oonkin todella poikki nyt ja niin jumissa kun ihminen vaan voi olla niin musta treenit on ollu hyviä ja ennen kaikkea tykkään niistä paljon. Nyt alkuun meijän tavotteena on vaan hioa käännöksiä ja starttia kuntoon että sitte kun kisat painaa päälle niin ne on jo hyvin muistissa. Toinen tavote näin alkuun on saada räjähtävyyttä lihaksiin ja senpä takia ens viikon alusta me sprintterit aletaan käydä salilla nostelemassa painoja enemmän perinteiseen tapaan. Ootan kyllä innolla, että mitä sieltä tulee ja ekaa kertaa elämässäni mulle ehkä opetetaan miten kaikkien liikkeiden pitäs teknisesti oikein tehtynä näyttää. Ja luulen, että noi meijän puntti koutsit kyllä tietää ja osaa asiansa ne on nimittäin sen verran isompia kavereita, että ei ne kai kauheen väärin oo voinu niitä puntteja nostella.
         Oon myös ottanu kaiken ilon irti mun helposta kouluviikosta ja lähinnä vaan chillaillu kaikki mun study hall tunnit sielä, koska mulla ei oikeestaan oo ollu mitään mitä mun olis pitäny tehä. Nyt loppuviikosta mun kyllä pitäs kai alkaa vähän lukea geologiaa jonka tentti mulla on tossa tiistaina... mutta kyllä sitä vaikka sunnuntaina ja maanantaina ehtii ihan tarpeeks ;) Eipä mulla nyt muuta taas....

1 kommentti: