torstai 8. syyskuuta 2011

Hyvin alkaa!

Niin kun otsikko jo kertoo niin mulle tyypillisesti tääkin homma alkaa hyvin! Nyt kun treenit on käynnissä ja koulussa on tulossa ekat kokeet, oon antibioottikuurilla! ( Äitille ja iskälle että ei tartte hermoilla sielä, niin kävin lääkärillä ja kaikki on ihan hoidossa nää kyllä pitää musta täälä huolta) Niin elikkä siis mulla on niinkin ihana vaiva kun virtsaputkentulehdus! Musta on niin kiva kun saan näin heti alkuun olla pari päivää poissa altaasta. Toisaalta hyvää on se, että kaikista kivuista ja helvetillisestä poltteesta huolimatta SAAN tehä kuivaa ja kaikkee muuta altaan ulkopuolista treeniä. Tosin se on hieman hankalaa kun tuntuu kokoajan siltä, että tulee kuset housuun ja kun olis ehkä pahimmat kuukautiskivut ikinä! Mut nyt oon siis kolme päivää antibioottikuurilla ja yritän saada itteni kuntoon että pääsisin kunnolla treenaamaan.
             Bonuksena tässä on vielä se, että ens viikolla on ekat kokeet ja musta vähän tuntuu että ne menee ihan putkeen! Mulla on vielä vähän opettelemista tän kielen kans, mutta toivottavasti nyt läpäsen noi kokeet kuitenkin ilman mitään ongelmia. Luulen, että geologia ja matikka menee ihan sujuvasti, mutta luulen, että mass communicationin kanssa voi olla vähän hankalampaa. Geologia ja matikka on nimittäin semi helppoja ja kun oon noita kotitehtäviä tehny ni oon jopa osannukki jotain. Mass commissa musta tuntuu siltä, että ymmärrän kyllä mistä toi professori puhuu, mutta kysymyksistä mulla ei ookkaan sitte mitään hajua. Mutta saa nähä toivotaan, että kokeet on helppoja ja että selviin niistä.
             Tällä kertaa ei nyt ookkaan sitte mitään muuta, kun että lauantaina on ilmeisesti eka LSU:n kotipeli football stadionilla ja kaikki on ihan innoissaan siitä... Itsehän en tiedä koko lajista mitään, mutta kai sitä on silti iha siisti mennä kattoon. Ja jos en ymmärrä mistään mitään, niin voin aina vaan mölytä mukana, kun koko muu LSU väki mölyää! GEAUX TIGERS! Tai jotain....

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti kuntoudut pian eikä tule jälkiseuraamuksia...Muista mummon neuvot karpalomehusta! Sairastessa on aikaa lukea tuleviin tentteihin, lukemisesta saattaa vaikka olla apua lopputuloksen kannalta, ehkä????
    Taitaa olla aika perehtyä amerikkalaisiin todellisiin urheilulajeihin eli jenkkifutikseen ja paikalliseen pesäpalloon!

    VastaaPoista
  2. No, miltäs kotipelin tunnelma tuntui, laitappa vähän kommentteja ensimmäisen pelin tunnelmista!

    VastaaPoista