tiistai 6. syyskuuta 2011

Huomista odotellessa

Elikä nyt ne treenit sitte viimein kunnolla alkaa! Vaikka oonkin jo oksennellu ja käyny pari kertaa astmakohtauksen rajoilla niin nyt ne treenit vasta oikeesti kunnolla alkaa. Tähän asti ollaan treenattu aika vähän kerran päivässä ja paljon vapaa päiviä ja muuta kikkailua. Altaassa ollaan vasta vähän totuteltu veteen ja oikeestaan uitu vaan potkuja. mut joo siis tää viikko on nyt eka viikko kun joka päivä on kahet treenit ja voin kertoo ei tuu olee missään määrin helppoa! Meillä on aamulla joko lenkki tai circuit ja jos on circuit ni on myös oloa helpottamaan uinti siihen vielä päälle! Illalla taas on joka päivä pelkkä 2h uinti. Eli tästä viikosta tulee todennäkösesti aika tuskanen! Toisaalta mä niin rakastan sitä tunnetta kun on aivan hajalla ja silti saa yrittää ottaa itestään vielä lisää irti. Niin kun facebook statuksessa jo kerroinkin, niin lauantai aamun circuitissa oksensin vaan 5 kertaa. Mutta tää sopii mulle niin hyvin! Se tunne on vaan maailman paras kun sitte kävelee treeneistä kämpille ja saa vaan kaatua aivan paskana omalle sängylle ja vieläpä ottaa vaikka tunnin päikkärit, koska mun ekat tunnit on aina vasta joskus 10 pintaan. Yks juttu mulle kyllä tuottaa ongelmia: aikanen nukkumaanmeno! En vaan oo kykenevä menee nukkumaan joskus yheksältä, se ei vaan onnistu. Venytän aina mun nukkumaan menoa ja sitte huomaan, että hups kerkeen nukkua vaan 5h. Toisaalta eipä toi nyt ainakaan vielä oo tuntunu kauheesti haittaavan, mutta mun on kyllä pakko opettaa itelleni tää rytmi! Kun noi aamutreenit nyt on niin aikasin kun on.
               Joka tapauksessa, oon vaan niin odottanu tätä hetkeä, kun nää treenit oikeesti kunnolla alkaa ja nyt pääsen vihdoin laittaa itteni kunnolla koetukselle. Toivottavasti selviin ja pystyn vetään kaikki treenit kunnolla läpi ilman mitään vammoja tai flunssia. Ainakin nyt oon motivaatiota täynnä ja niin innoissani huomisesta ja koko viikosta, että ajattelin yllättää itteni ja mennä ajoissa nukkumaan ja alottaa treenit virkeenä ja hyvillä mielin!

3 kommenttia:

  1. Heippa Marre! Täällä Heidi, siis se joka ui sun kanssa joskus vuonna 1 ja 2. :)
    Mä alan ainakin sun blogia seuraamaan! Mun blogi löytyy: http://meanwhileinlongfield.wordpress.com/. Tosin aihealueet himean erit kuin sulla. :)

    Tsemppiä kouluun ja uintiin!!

    VastaaPoista
  2. Hyvä marre! tsemmpiä treeneihin :)

    VastaaPoista
  3. joo muistan kyllä sut heidi! :) ja kiva että joku muukin seuraa kun vaan porukat ja muut sukulaiset! ja kiitos paljon yritän tsempata! :D

    VastaaPoista