maanantai 12. syyskuuta 2011

Ekan fudispelin jälkeiset tunnelmat: BOOOORIIING! :D okei fiilis sielä stadionilla oli ihan mahtava ja oli siistii nähä miten ihmiset on ihan innoissaan ja kaikki tietää joka ikisen kannustushuudon yms, mutta muuten täytyy kyllä myöntää että en kattonu edes koko peliä. Lähettiin kesken pelin pois ja en edes tiedä miten peli päätty, että näin. Luulen kyllä että sitte ku tiedän jotain säännöistä ja oon vähän paremmin sisällä tässä jenkkielämässä niin se alkaa maistua paremmin ja jaksan olla koko pelin sielä...  Ja mitäs muuta sitten... Ai joo ollaan saatu helteet takasin tänne, mikä on ihan loisto juttu koska istuin varmaan puoltuntia kahvilla kätlinin kans ja paloin naamasta ja sain hienot t-paidan rajat käsiin!
      Ajattelin myös laittaa taas vähän uutta kuvamateriaalia tänne muutaman ihmisen pyynnöstä! Eli ensin muutama kuva ihan vaan tästä kämpästä vielä koska en aikasemmin laittanu esimerkiks kuvaa siitä miltä tää kämppä näyttää ulkoa päin enkä meijän toiletista! Sitte vähän kuvia kun saatiin parit ekat team paidat... Ai joo ja vielä mun ihan törkeen hienosta juomapullosta! :D värit ja kuviot on kohdallaan nimittäin... Juuli varmaan osaa arvostaa!
...meijän kämppä on tossa alimmassa kerroksessa ja toi  ovi mikä tossa näkyy on meijän.

...tää piti vaan laittaa että kaikki näkää kuinka tää paikka vaan paranee kokoajan! Ostettiin toi matto 20e ei paha ja sitte vähän koristusta seinille ja pieni säkkituolikin kympillä.

... tästä en voi sanoo muuta kun sen että vihaan tota suihkuverhoa, mutta ton mun kämppiksen (Alexin) äiti  osti sen ni ei sitä viitti olla käyttämättäkään.
... ja nää paidat on ihan maailman parhaita ne on niin mukavia päällä. Oon varmaan niiden saamis hetkestä asti käyttäny vaan niitä.
... ja tästä ei oo mitään muuta järkevää sanottavaa, paitsi se että tää on ihan törkeen hieno. Kuka ei haluis juoda tällasesta??
       

2 kommenttia:

  1. Ennen ku näin edes mitä olit kirjottanu tosta pullosta, olin päättäny että kommentoin, koska se on IHAN TÖRKEEN HIENO!!! EN KESTÄ. Kuinka hyvin mätsäis mun kaulahuiviin? (Koska huivia ja pulloa tulee usein käytettyä samaa aikaa..)

    VastaaPoista
  2. hahaha :D hienoa!! ja mä oon niin ylpee noista mun tuunauksista koska toi pullo on täydellinen... haha

    VastaaPoista