tiistai 30. elokuuta 2011

Reeniä reeniä!

Kuten otsikosta voi päätellä ajattlin kirjottaa nyt vähän näistä treeneistä täällä. Vaikka ollaankin vedetty vasta ihan muutamat treenit pystyn jo sanoo, että tää toimii! Kuivatreenit on hirveetä mättöä ja syke varmaan 200 koko tunnin ajan. Altaalla treeni on ainakin tähän asti ollu melko samanlaista kun kotonakin, eli aerobista perus jyystämistä. Paras osa täälä treenaamisessahan on se, että saa herätä aikasin ja on aina rutkasti aikaa illalla tehä: ei mitään, koska treenit on aamulla 5.45 ja illalla/päivällä 13.45. Onneks asutaan lähellä hallia niin tarttee herätä vaan 5min ennen treenien alkua, kun hallille on toi 100 metriä matkaa niin se ei vie kauheesti aikaa. Paitsi on uskomatonta, että mun jenkki kämppikset haluu kulkea autolla ton matkan. Siinä menee kuitenkin kauemmin kun kävelemisessä, joten siinä on paljon järkeä! Jälleen oli tällanen tärkeä postaus, mutta hiljaa hyvä tulee... päätellä ajattlin kirjottaa nyt vähän näistä treeneistä täällä. Vaikka ollaankin vedetty vasta ihan muutamat treenit pystyn jo sanoo, että tää toimii! Kuivatreenit on hirveetä mättöä ja syke varmaan 200 koko tunninajan. Altaalla treeni on ainakin tähän asti ollu melko samanlaista kun kotonakin, eli aerobista perus jyystämistä. Paras osa täälä treenaamisessahan on se, että saa herätä aikasin ja on aina rutkasti aikaa illalla tehä: ei mitään, koska treenit on aamulla 5.45 ja illalla/päivällä 13.45. Onneks asutaan lähellä hallia niin tarttee herätä vaan 5min ennen treenien alkua, kun hallille on toi 100 metriä matkaa niin se ei vie kauheesti aikaa. Paitsi on uskomatonta, että mun jenkki kämppikset haluu kulkea autolla ton matkan. Siinä menee kuitenkin kauemmin kun kävelemisessä, joten siinä on paljon järkeä! Jälleen oli tällanen tärkeä postaus, mutta hiljaa hyvä tulee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti