tiistai 23. elokuuta 2011

Kun on alkuun päästy niin...

Noniin täälä ollaan ja niille jotka ei tiedä missä, niin Louisianan auringon alla. Voin kaikkien iloks tähän alkuun kertoa, että täälä on liian kuuma. Kaks askelta ulkona ja olo on yhtä fresh kun juoksulenkin jälkeen (ainakin soijamäärän perusteella). Mun onni on se, että lähestulkoon kaikkialla on ilmastointi ja jopa toimiva sellanen. Tähän asti kaikki on menny (melko)hyvin ja oon tuntenu oloni kotoisaks, tota pientä ilmastonmuutosta lukuunottamatta. Ihmiset on mukavia ja kämppiksistäkään ei näin viikon jälkeen oo vielä mitään pahaa sanottavaa. Vaikkakin yks on yli muiden: Kätlin. Meil on ollu niin hauskaa, kun ollaan naurettu toistemme mokille ja sille, ettei tiedetä mistään mitään ja luulen, että tulee olemaan vielä niin paljon hauskempaa kun saadaan molemmat tää kieli kunnolla haltuun. Tänään oli eka päivä koulua ja oli melkein liian rankaa käydä istumassa yhdellä ainoolla tunnilla. Mun lukkari on muutenkin melko rankka kun maanantaina mulla on yks tunti, tiistaina kaks, keskiviikkona yks, torstaina kaks ja perjantaina taas kaks. Eli ihan liikaa koulua mulle, mutta jatkan tätä kirjottamista taas lisää kun kerkeen ja koitan kirjotella useemmin, että pysytte kärryillä.

..... aivan aivan ja mun piti myös laittaa muutama kuva tästä meijän kämpästä! Meitä on täälä siis neljä tyttöä minä, Amber, Kätlin ja Alex.
           

4 kommenttia:

  1. siinä piti lukea että neljä!:D kuten nimistä huomaat...

    VastaaPoista
  2. Vähän toi kämppä on kiva :s ku äiti puhu jostain pikku kopista mut eihän ton nyt mikää luksus lukaali oletettu olevankaa?? :D

    VastaaPoista
  3. ei ku tää kämppä on oikeestaan aika tosi hyvä. Sopivasti tilaa täs omas huoneessa ja sitte ihan riittävästi olkkari ja keittiötilaaki.. mun pitäs vielä laittaa kylppäristäkin kuva tai tosta vessa/suihkutilasta ku vähän alexin kans sisustettiin sitä... mutta kaikki aikanaan...

    VastaaPoista